ZAQWAN Transport Tawar Perkhidmatan Sewa Kenderaan


ZAQWAN Transport yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia FFO ada menyediakan pelbagai jenis kereta yang boleh disewa secara harian, mingguan dan bulanan mengikut kesesuaian anda.

Bertemakan 'Pilihan Kereta Sewa Terbaik Untuk Anda', Zaqwan Transport ada menyediakan pelbagai jenis-jenis kereta, MPV dan bas untuk sewaan dari kecil hingga besar dan dari biasa kepada mewah.

Antara kereta yang ditawarkan ialah Perodua Myvi, Perodua Axia, Perodua Alza, Proton Saga BLM, Proton Exora, Toyota Vios, Toyota Camry, Toyata Avanza, Toyota Inova, Toyota Alparhd, Toyota Hilux, Toyota Hiace, Nissan Urvan dan Honda Accord.

Turut juga disediakan perkhidmatan sewaan bas berhawa dingin dari Baram Express dan Fusanta Express. 

Pihak syarikat ZAQWAN Transport termasuk Lembaga Pengarah, Pihak Pengurusan, Pekerja-Pekerja dan Agen Pengurusan tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerosakan, kerugian atau kematian yang terjadi ketika penyewa menyewakan kenderaan dari ZAQWAN Transport dan pihak ZAQWAN Transport berhak mengenakan caj ke atas setiap kerosakan kenderaan sepanjang seliaan penyewa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kami boleh dihubungi menerusi alamat dan platform media sosial di bawah:

Syarikat Pewaris Jaya
Lot 421, 1st Floor
Wisma Ung Hwa Geok
Jalan Kulas Utara
93400 Kuching
Sarawak

Tel Pintar: 016-8896878/ 013-8266878 (Razali bin Rapaee)
Tel Pejabat/ Faks: 082-233614

Portal: https://syarikatpewarisjaya.blogspot.com 
Fanpages: https://www.facebook.com/OfficeSuppliesKuching/ (Syarikat Pewaris Jaya)
Twitter: 
Emel: syarikatpewarisjaya@gmail.com/ razalil@yahoo.com

Masa Pejabat: 
Isnin hingga Jumaat:  8:00 pagi hingga 5:00 petang

Sabtu hingga Ahad/Hari Kelepasan Am: Tutup 

No comments:

Post a Comment